Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Παρουσίαση Βιβλίου "Το τέρας κι εγώ.Κατάθλιψη: Το λυκόφως και το λυκαυγές" του Σταμάτη Μαλέλη την Παρασκευή 31 Μαΐου 2013, στο Ξενοδοχείο Βυζαντινό, Ώρα 19:30


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 

Το Βιβλιοπωλείο "Discover" και οι εκδόσεις Λιβάνη
σας προσκαλούν
στην παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος
του Σταμάτη Μαλέλη


ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΚΙ ΕΓΩ
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ :
ΤΟ ΛΥΚΟΦΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΑΥΓΕΣ


την Παρασκευή 31 Μαΐου 2013, στις 7:30 μ.μ.,
στο χώρο του Ξενοδοχείου Βυζαντινό

(Ρήγα Φεραίου 106, Πάτρα. Τηλ. 2610243000).

Μιλούν:
Σταμάτης Μαλέλης  Γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης 
στον τηλεοπτικό σταθμό "STAR"
Κυριάκος Ντούμος   Στιχουργός και Δημοσιογράφος
Φώτης Βασιλείου   Διευθύνων σύμβουλος της White Space HELLAS



ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΤΟΥ  ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΛΕΛΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ : ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ
Αθήνα  20 /5/2013

Με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου μου ‘Το Τέρας και Εγώ’, έρχομαι  στην όμορφη πόλη της Πάτρας, την Παρασκευή  31 Μάιου 2013 και σας προσκαλώ σε μια μοναδική συνάντηση, με σκοπό να βοηθήσω όσο μπορώ να σπάσει το ταμπού της κατάθλιψης αλλά και να προσπαθήσω να πείσω όλους εκείνους που ταλαιπωρούνται από τα τέρατα τους να μιλήσουν για αυτά, να τα ξορκίσουν και να τα νικήσουν.
Η συνάντηση και παρουσίαση του βιβλίου, θα πραγματοποιηθεί στις 7.30 μμ στο Ξενοδοχείο Βυζαντινό, Ρήγα Φεραίου 106.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Το βιβλίο επίσης παρουσιάζουν, ο στενότατος φίλος μου,  γνωστός στιχουργός και δημοσιογράφος, κος Κυριάκος Ντούμος και ο  στενός συνεργάτης και σύμβουλος μου, κος Φώτης Βασιλείου.
Για τους περισσότερους η παρουσίαση ενός βιβλίου είναι αυτοσκοπός. Για εμένα, η παρουσίαση του βιβλίου μου «Το Τέρας και εγώ» αποτελεί την ευκαιρία, το μέσο για μια εκ βαθέων εξομολόγηση, για μια συζήτηση με όλους εσάς για το σημαντικό θέμα της κατάθλιψης. Δυστυχώς η κατάθλιψη δεν είναι «προνόμιο» λίγων και δεν αφορά συγκεκριμένες κοινωνικές τάξεις. Αγγίζει τους πάντες, είναι θέμα ψυχικής υγείας και είναι  ένα πολύ σημαντικό θέμα το οποίο δεν έχει αντιμετωπιστεί από το κράτος, με τη σοβαρότητα που θα έπρεπε.
Με το βιβλίο  «Το Τέρας και εγώ» προσπαθώ να σπάσω τα ταμπού. Προσπαθώ να εξιστορήσω με απλό και ταυτόχρονα πυκνό και βαθύ λόγο την περιπέτεια μου με το «Τέρας». Η συνάντηση μου μαζί σας έχει ιδιαίτερη αξία για όλους μας, μιας και θα προσπαθήσει να αφυπνίσει όλους εκείνους που μπορεί να νοιώθουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης αλλά δεν τολμούν να εξωτερικεύσουν τις σκέψεις τους. Θα βοηθήσει όλους εκείνους που γνωρίζουν ή διακρίνουν τα συμπτώματα σε άτομα του περιβάλλοντός τους, να δράσουν για το καλό των συνανθρώπων τους.
Το Τέρας κι Εγώ είναι η δική μου βιωματική εμπειρία που φιλοδοξεί να ανοίξει τα παράθυρα στα σκοτάδια άλλων ανθρώπων που υποφέρουν από κατάθλιψη.
Όλοι όσοι μας τιμήσουν με την παρουσία τους θα έχουν την ευκαιρία μετά το τέλος της παρουσίασης να συμμετέχουν σε μια ειλικρινή συζήτηση μαζί μου αλλά και με τους συνεργάτες μου .Είναι γνωστό άλλωστε για όσους με ξέρουν, πόσο εκτιμώ και σέβομαι όλους τους κατοίκους της περιφέρειας.
Τελευταία αλλά εξίσου σημαντική, είναι η ανάγκη που νιώθω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου το βιβλιοπωλείο Discover,  το οποίο  είναι χορηγός  της εκδήλωσης και το www.patrasevents.gr  το οποίο είναι χορηγός επικοινωνίας.

Σας ευχαριστώ,
Με εκτίμηση,
Σταμάτης  Μαλέλης
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου